تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار بهاره کیان‌افشار در «عاشقانه»

پایان کار بهاره کیان‌افشار در «عاشقانه»

فرهنگ > سینما - بهاره کیان‌افشار از پایان فیلمبرداری سکانس‌های شخصیت ریحانه که در سریال «عاشقانه» ایفای نقشش را بر عهده دارد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره کیان‌افشار با انتشار دو عکس از خود در کنار پانته‌آ بهرام و منوچهر هادی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ديشب بازى سكانس‌هاى ريحانه در سريال «عاشقانه» به پايان رسيد؛ و هيچ چيز نماند جز حاصلى درخشان و خاطراتى خوب... خسته نباشيد به پانته‌آ جون بهرام درجه يک، آقاى منوچهر هادى كارگردان بى‌نظير و همه عوامل پرتلاش و عالى اين مجموعه... البته از پايان فيلمبردارى كل اين مجموعه مقدار اندكى باقی مانده.»

«عاشقانه» نام سریالی است به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور بازیگرانی چون مهناز افشار، محمدرضا گلزار و... که تاکنون پنج قسمت آن در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و قسمت ششم نیز چهارشنبه هفته آینده ششم اردیبهشت روانه بازار می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار بهاره کیان‌افشار در «عاشقانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..