تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: از بین بردن برجام تهدیدی برای ثبات جهانی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر وورونکوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین اعلام کرد، مسکو منتظر ارائه طرح موضع خاص آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران در نشست کمیسیون مشترک هفته آینده است.

بنا بر این گزارش، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» تأکید کرد، صرف نظر کردن احتمالی از توافق هسته‌ای ایران ثبات جهانی را تهدید می‌کند.

وزارت خارجه چین اعلام کرده است، کمیسیون مشترک برجام قرار است هفته آینده روز سه‌شنبه در وین تشکیل جلسه دهد.

نماینده روسیه اعلام کرد: «ما مایلیم که موضع آمریکا را به ویژه در خصوص مفاد برجام که آقای تیلرسون به طور کلی آن را ابراز کردند، بشنویم».

تیلرسون روز چهارشنبه اعلام کرد که برجام نمی‌تواند تحقق هدف ایران غیرهسته‌ای را محقق سازد و صرفا تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای را به تأخیر می‌اندازد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین همچنین گفت: «برجام بر اساس یک توافق جامع محقق شده و مواضع تمامی طرفین در این خصوص در نظر گرفته شده است. از بین بردن چنین مکانیسمی نه به افزایش ثبات در منطقه کمک می‌کند و نه به ثبات جهانی».

در حال تکمیل...

 

 

http://fna.ir/I32C6C



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: از بین بردن برجام تهدیدی برای ثبات جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..