تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان مراسم یادبود عارف لرستانی اعلام شد

مراسم هفتمین روزدرگذشت عارف لرستانی، بازیگر تلویزیون روز دوشنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

عارف لرستانی (متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود. او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

او روز شنبه 26 فروردین بر اثر ایست قلبی درگذشت.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید می‌توان به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» اشاره کرد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب» (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی صبح روز ۲۸ فروردین‌ با حضور خانوداه و جمعی از هنرمندان و و دوستداران او برگزار شد. پیکر این هنرمند از کرمانشاه به سمت روستای سیمینه تشییع شد تا در جوار پدربزرگ خود به خاک سپرده شود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان مراسم یادبود عارف لرستانی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..