تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی بیشتر با پروژکتور جیبی MP-CL1A

سونی امروز نسخه به روزرسانی شده پروژکتور جیبی خود با نام MP-CL1A با قابلیت نمایش تصویر با کیفیت HD در ابعاد ۲ تا ۱۲۰ اینچی توسط پرتوهای لیزر را در ایران عرضه کرد. پروانه مدیر محصولات سونی در ایران رهجو در این باره گفت: این محصول با عملکردی فوق العاده در نمایش بی نظیر تصاویر بر روی پرده و تمامی سطوح و ابعادی کوچک و زیبا؛ جایی است که سونی با عرضه این محصول فوق العاده به خود می بالد.

پروژکتور جیبی MP-CL1A قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد ۱۹۲۰ * ۷۲۰ را داراست که کاربر می تواند با فاصله دادن ۳٫۵ متری پروژکتور از پرده در شرایط اتاق تاریک تصاویری تا ۱۲۰ اینچ دریافت کند. همچنین این محصول می تواند کنتراستی برابر ۸۰,۰۰۰:۱ را فراهم آورد.

این دستگاه قابلیت اتصال و نمایش تصاویر را به ۲ صورت با سیم از طریق ( HDMI & MHL ) و بیسیم از طریق ( WiFi ) را داراست. همچنین میتوانید از آن بعنوان پاور بانک هم استفاده کنید.

تماشای فیلم و بازی در ابعاد ۱۲۰ اینچی ( سینمایی ) با کیفیت فوق العاده در کنار خانواده و دوستان، این دستگاه را به محصولی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش بدل کرده است.

همه این ها در یک بدنه کوچک و جمع و جور در ابعاد یک گوشی هوشمند با وزن ۲۱۰ گرم جا گرفته است و کیفیت ساخت بالا و بدنه فلزی آن در هنگام به دست گرفتن حس بی نظیر خوش ساخت و با کیفیت بودن را به کاربر القا می کند. رنگ های خاکستری و طلایی در نظر گرفته شده برای راضی کردن سخت پسند ترین افراد در دسترس است.

بر خلاف تمامی محصولات متداول این رده ویدیو پروژکتور جیبی سونی از دیود لیزری برخوردار بوده که سبب نمایش رنگ های زنده بر روی پرده خواهد شد و اسکن لیزری پرتو ها تضمینی برای شفاف بودن تصاویر حتی بر روی سطوح غیر مسطح و کنج دیوارها خواهد بود.

نکته ی جذابی که نسخه جدید MP-Cl1A را نسبت به نسخه قبلی این محصول متمایزتر و هیجان انگیز تر می کند. امکان اتصال بی سیم به سیستم های صوتی از طریق بلوتوث است که دیگر کاربر را از شر هرگونه سیم و کابلی خلاص می کند.
ویدیو پروژکتور جیبی سونی را هم اکنون می توانید از طریق تمامی نمایندگان فروش شرکت ایران رهجو در سراسر کشور به قیمت ۱۴۹۰ هزار تومان خریداری نمایید.

سونی برای نخستین خریداران این محصول نیز هدیه ی ویژه ای تدارک دیده است. کیف مخصوص جهت نمایش در جلسات به ارزش فلان تومان. پس فرصت را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از این لینک استفاده کنید.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی بیشتر با پروژکتور جیبی MP-CL1A»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..