تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ترفند ردیابی گوشی گمشده تا بازگرداندن شماره تلفن حذف شده

بسته ترفندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از ترفند هایی باشید تا بتوانید از تمام امکانات گوشی همراه یا رایانه خود استفاده کنید.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا به ترفندهای بخش دریچه فناوری نگاهی بیاندازید، نگران نباشید. در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین ترفندهایی را که در هفته جاری منتشر شده اند برای شما قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

چگونه آیفون گمشده یا دزدیده شده را پیدا کنیم؟

گم‌کردن یا دزدیده شدن گوشی اتفاقی است که برای هرکسی احتمال پیش آمدن‌اش وجود دارد، شاید بتوانید با این ترفند گوشی خود را پیدا کنید.

چگونه در آی مسیج دست خط ارسال کنیم؟

یکی از ویژگی های سرویس آی مسیج، ارسال دست خط برای دیگران است. اگر نمی دانید که چگونه باید اینکار را انجام دهید، این مطلب را مطالعه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ترفند ردیابی گوشی گمشده تا بازگرداندن شماره تلفن حذف شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..