تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مجدد عملیات ارتش سوریه به سوی «حلفایا» در استان «حماة»

به گزارش گروه  بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از صبح امروز پنجشنبه حملات خود را برای نفوذ به شهر «حلفایا» واقع در شمال استان حماه آغاز کردند.

وبگاه خبری «عنب» گزارش داد که درگیری در دو محور اصلی در جریان است: محور نخست از شهر «محرده» در غرب و محور دوم از ایست و بازرسی «سنسحر» در جنوب.

گروه‌های تروریستی مانند «جیش العزه، جیش النصر، الفرقه الوسطی و احرار الشام» در این منطقه حضور دارند.

ارتش سوریه در آغاز ماه آوریل جاری حملاتی را برای آزادسازی حلفایا انجام داد که موفق نشد این شهر را آزاد کند.

همزمان با این عملیات، نیروهای سوری همچنان از محور شهرک «صوران» به سوی شهرک «طیبه الامام» در شمال حماه در حال پیشروی هستند.

در همین راستا، ارتش سوریه از شامگاه سه شنبه گذشته عملیات جدیدی را به سوی شهرک «حر بنفسه» واقع در ریف جنوبی استان حماة آغاز کرد.

حر بنفسه دروازه شمالی منطقه «الحوله» است که از ریف حماة تا ریف حمص امتداد دارد و ارتش سوریه قصد دارد وارد این منطقه شود.

نبردهای اخیر حماة، پس از آزادسازی شهرک صوران که در بزرگراه « حماة -حلب» قرار دارد، به نقطه صفر خود بازگشته است؛ زیرا نیروهای سوری موفق شدند کنترل همه مناطقی را به دست گیرند که تروریستها از 21 مارس گذشته اشغال کرده بودند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/BPEY2E اخبار مرتبط آغاز عملیات ارتش سوریه به سوی شهرک «حر بنفسه» در جنوب حماه96/01/30 - 12:43



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مجدد عملیات ارتش سوریه به سوی «حلفایا» در استان «حماة»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..