تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب تلخ هانی نوروزی در غیاب پدر

شب تلخ هانی نوروزی در غیاب پدربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،هادی نوروزی صبح 9 مهرماه سال 95 درگذشت تا یکی از تلخ ترین اتفاقات چند سال اخیر فوتبال ایران رقم بخورد  . همه با درگذشت کاپیتان با تعصب پرسپولیس شوکه شدند با این حال مسئولان پرسپولیس اولین گروهی بودند که دست به کار شدند و همواره در کنار خانواده آن مرحوم از جمله پسرش هانی بودند . 

هواداران قدرشناس پرسپولیس هم هیچ گاه هادی را فراموش نکردند و در همه بازی ها به یاد کاپیتان خود وی را تشویق کردند با این حال روز گذشته اتفاقی رخ داد که جنبه جالبی نداشت. 

پس از درگذشت هادی نوروزی ، پرسپولیسی ها وعده دادند تا در لیگ پانزدهم قهرمان شوند و جام قهرمانی را با هانی نوروزی بالا ببرند و اتفاقی که در رنهایت رخ نداد و پرسپولیس تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست قهرمان ایران شود . با این اتفاق مراسم قهرمانی سرخپوشان پایتخت یک سال به تاخیر افتاد تا این که شاگردان برانکو سرانجام روز گذشته موفق شدند پس از سال ها جام قهرمانی لیگ را در مقابل چشمان یکصد هزار هوادار بالا ببرند، این اتفاق افتا اما بدون هانی.

در حالی که بازیکنان پرسپولیس بیشتر با فرزندان شان روی سکوی قهرمانی آمدند تا جشن بگیرند به دلیل نبود، هماهنگی کافی میان مسئولان باشگاه و نیروی انتظامی ، مسئولان نه تنها اجازه ورود هانی نوروزی را به زمین ندادند بلکه سبب به وجود امدن آسیب دیدگی برای فرزند کاپیتان سابق پرسپولیس هم شدند . این اتفاق کافی بود تا قهرمانی سرخپوشان عملا تحت تاثیر این ماجرا قرار بگیرد . 

البته تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی به این مسئله معترض شدند و در نهایت پس از جشن قهرمانی، هانی نوروزی همراه با محسن مسلمان و مهدی طارمی به منزل پرسپولیسی ها رفت تا شاید این اتفاق مرحمی باشد برای این ماجرا.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب تلخ هانی نوروزی در غیاب پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..