تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پرداخت معوقات فرهنگیان مشخص شد

زمان پرداخت معوقات فرهنگیان مشخص شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی‌ سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از پرداخت معوقات سال 95 فرهنگیان تا اواخر اردیبهشت خبرداد.
 
وی از رایزنی‌ها با وزیر آموزش و پرورش و دولت برای پرداخت معوقات فرهنگیان خبرداد و ادامه داد: جمعی از نمایندگان در غالب کمیته‌ای در حال پیگیری پرداخت معوقات فرهنگیان هستند.
 

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید براینکه قول داده شده تا چند روز آینده معوقات فرهنگیان پرداخت شود، تصریح کرد: قطعاً تا اواخر اردیبهشت معوقات این قشر با پیگیری‌های نمایندگان پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پرداخت معوقات فرهنگیان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..