تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «افسانه سام‌سونگ» به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود

دوبلور باب (بای اسفنجی) تصریح کرد: این سریال سیاست‌های داخلی حکومت امپراطوری و دسیسه‌های وزیران بدجنس را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: در سریال کره‌ای «افسانه سام‌سونگ» نقش کاراکتر زن کمرنگ‌تر است و بیشتر بر روی سیاست و جنگ، مانور می‌دهد.

دوبلور الک گینگ «قصه‌های جزیره» در خصوص احساسش نسبت به این کار، اظهار داشت: سریال «افسانه سام سونگ» فیلم متفاوت و جذابی برای من است که در آن به جای یک فرد سیاستمدار صحبت می‌کنم، اما نظر واقع به بیننده‌ها بستگی دارد.

مومیوند در پایان در مورد صداپیشگان سریال «افسانه سام‌سونگ» خاطر نشان کرد: منوچهر والی‌زاده (جونگ سام بونگ)، ابوالفضل شاه‌بهرامی ( فرمانده لیس لی سانگ ای)، علی همت مومیوند (این ایم)، محمود اسماعیلیان (چویونگ)، بابک پاییزان (امپراطور)، حسین سرآبادانی(مونگ جو)، کوروش فهیمی، رهبر نوربخش، آقای گرایی از صداپیشگان اصلی سریال «افسانه سام سونگ» هستند.

گفتنی است؛ دوبله 24 قسمت این سریال به پایان رسیده و مابقی آن در حال انجام است. این مجموعه به زودی از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «افسانه سام‌سونگ» به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..