تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نمونه تصاویر از دوربین دوال شیائومی Mi 6

کد خبر: ۵۱۶۷۸۹

۴۷۰  بازدید

پرچمدار جدبد شیائومی دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی است، یکی مجهز به لنز زاویه باز و دیگری با لنز 52 میلی متری تله فوتو که کاربران می توانند از آن برای ایجاد عمق میدان در تصاویرشان استفاده کنند.

وب سایت تک شات: شیائومی توانسته طی سال های گذشته با تولید گوشی های پیشرفته ای با قیمت مناسب، اعتبار خوبی در کشور چین بدست بیاورد. این شرکت اکنون مهم ترین گوشی هوشمند سال 2017 خود یعنی Mi 6 را رونمایی کرده است. این گوشی دارای دوربین دوال با افکت مخصوص پرتره درست مانند آیفن 7 پلاس است.


پرچمدار جدبد شیائومی دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی است، یکی مجهز به لنز زاویه باز و دیگری با لنز 52 میلی متری تله فوتو که کاربران می توانند از آن برای ایجاد عمق میدان در تصاویرشان استفاده کنند. این روزها گوشی های زیادی مجهز به دوربین دوال به بازار عرضه می شوند اما به نظر می رسد که شیائومی روی بخش نرم افزاری گوشی خود زیاد کار کرده است تا افکت پرتره را با دقت بالایی در اختیار کاربرانش قرار دهد.

در تصاویر زیر مشاهده می کنید که این گوشی با چه دقتی می تواند سوژه را از تصویر پس زمینه تفکیک کند و حتی موی سوژه عکس نیز به خوبی تشخیص داده شده است.

تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6  تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6 


در ادامه نیز می توانید تصاویری که با ترکیب هر دو دوربین این گوشی از جمله لنز زاویه باز آن ثبت شده اند را مشاهده کنید. این تصاویر توسط خود شیائومی ارایه شده اند اما نباید فراموش کرد که شیائومی به میزان کافی وقت صرف کرده تا بهترین تصاویر را برای معرفی توانایی های دوربین گوشی جدیدش به تصویر بکشد.

تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6  تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6  تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6  تماشا کنید: اولین نمونه تصاویر و حالت پرتره از دوربین دوال شیائومی Mi 6 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نمونه تصاویر از دوربین دوال شیائومی Mi 6»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..