تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امحاء 7تن مواد غذایی و آرایشی فاسد

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ جلال الدین آبروان گفت: این طرح در راستای تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین مواد بهداشتی و آرایشی در ایام نوروز به همت کارشناسان بهداشت محیط این شبکه انجام شد. 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: در این طرح بیش از 7تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاسد، فاقد کد بهداشتی و یا تاریخ مصرف گذشته از مراکز عرضه شهر دهدشت جمع آوری شد.

وی ادامه داد: این حجم مواد غذایی فاسد پس از کشف به انبار مربوطه در شبکه بهداشت و درمان منتقل و بعد از طی مراحل قانونی و با هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضایی و حضور نمایندگانی از ادارات عضو شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در محل سایت دفع زباله شهر دهدشت معدوم شدند.

طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند ماه 95 تا 15 فروردین ماه جاری اجرا شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امحاء 7تن مواد غذایی و آرایشی فاسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..