تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد از هفته دوم اردیبهشت

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد از هفته دوم اردیبهشتبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تمامی داوطلبانی که با توجه به نتایج اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند در صورت تمایل در هفته دوم ادریبهشت ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل متناسب با کد رشته امتحانی توسط هر داوطلب از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته در هفته آینده خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: چگونگی و نحوه انتخاب رشته داوطلبان و زمان دقیق شروع انتخاب رشته داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای در هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد از هفته دوم اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..