تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتار شدن راننده تریلی میان دیوار و کابین/ مرد 40 ساله دچار مصدومیت شد

پس از رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:45 ظهر روز گذشته به محل حادثه واقع در شهرک حکیمیه، خیابان نیلی روانه شده و عملیات امدادرسانی به راننده حادثه دیده را آغاز کردند.

به گفته بهمن رضایی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی، راننده تریلی به علت نامشخصی بین دیوار و کابین این خودرو گرفتار شد که درلحظات اول شهروندان به کمک وی رفتند ولی تلاش آنان برای رهاسازی او بی نتیجه ماند.

وی در ادامه افزود: به دنبال درخواست کمک مردم از آتش نشانی، بلافاصله دو گروه از آتش نشانان و نجاتگران به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با استفاده از تجهیزات ویژه ابتدا بین دیوار و کابین تریلی فاصله ایجاد کردند و سپس با احتیاط کامل این مرد 40 ساله را که دچار مصدومیت نیز شده بود آزاد کردند،  سپس وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتار شدن راننده تریلی میان دیوار و کابین/ مرد 40 ساله دچار مصدومیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..