تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تلخ هانی نوروزی به اتفاقات جام قهرمانی+ عکس

واکنش تلخ هانی نوروزی به اتفاقات جام قهرمانی+ عکس

تدارکات برنامه به نظر مرتب و حساب شده بود اما در میان شلوغی حاضرین، یک جای خالی خود را به تلخ ترین شکل ممکن نشان داد؛ هانی پسر کاپیتان اسبق پرسیپولیس که سال 94 بر اثر سکته قلبی فوت کرده بود در هنگام بالا بردن جام قهرمانی غایب بود.

عدم حضور هانی در مراسم با تفسیرهای مختلف همراه شد، برخی گفتند خانواده هانی به مراسم دعوت شده بودند اما به علت دیر رسیدن به مراسم اجازه ورود پیدا نکردند، برخی گفتند عمو و پدربزرگ هانی اجازه بالا رفتن از سکوی قهرمانی را به او ندادند. 

پایان مراسم اما با شروع حرف ها و حدیث ها آغاز شد، هر کس به نوعی سعی کرد اشتباه پیش آمده را جبران و دلخوری ها را از بین ببرد. پست های اینستاگرامی پرسپولیسی ها، کامنت کاربران و حتی مدالی که طارمی و مهدی مسلمان بر گردن هانی انداختند گویا نتیجه نداد و تلخی اتفاق را از دل خانواده نوروزی بیرون نکرد. حالا صفحه اینستاگرام منتسب به هانی نوروزی با حدود 500k به حالت بسته در آمده و با پاک کردن تمامی پست ها ، از دید عموم خارج شد.

واکنش هانی نوروزی به اتفاقات جام قهرمانی+ عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تلخ هانی نوروزی به اتفاقات جام قهرمانی+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..