تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ذخیره خون بند ناف در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسئول بانک خون رویان زنجان گفت : 250 نمونه خون بند ناف سال گذشته در زنجان استحصال و ذخیره شد که این میزان سال قبل آن 150 مورد بود .

خانم صمیمی مقدم افزود: زمان نگهداری خون بند ناف نوزاد را 20 سال اعلام کردو افزود: از خون بند ناف برای درمان بیماریهای مانند تالاسمی ، سرطان و فلج مغزی استفاده می شود.

مسئول بانک خون رویان زنجان گفت: در 6 سال گذشته هزار نمونه خون بند ناف برای نگهداری به پزوهشکده رویان تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ذخیره خون بند ناف در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..