تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاوی: امیدوارم بارسلونا در ال کلاسیکو پیروز شود

کد خبر: ۵۱۶۷۴۵

۳۸۶  بازدید

در آستانه دیدار روز یکشنبه میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا، که نقش تعیین کننده ای در قهرمان این فصل لالیگا خواهد داشت، ژاوی، هافبک سابق آبی اناری ها به پیش بینی نتیجه بازی پرداخته است.

وبسایت نود: در آستانه دیدار روز یکشنبه میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا، که نقش تعیین کننده ای در قهرمان این فصل لالیگا خواهد داشت، ژاوی، هافبک سابق آبی اناری ها به پیش بینی نتیجه بازی پرداخته است.

ژاوی در مصاحبه ای که با وب سایت رسمی لالیگا داشت، در مورد جدال یکشنبه شب برنابئو گفت:

    امیدوارم بارسلونا پیروز شود و نتیجه را ۲-۱ به نفع این تیم پیش بینی می کنم. بدیهی است که بارسلونا را می خواهم، اما بازی بسیار سختی خواهد بود چون هر دو تیم خیلی قدرتمند هستند.

لوس بلانکوس در حال حاضر با یک بازی کمتر از بارسلونا، ۳ امتیاز بیشتر از این تیم دارد و می تواند با کسب پیروزی خانگی تکلیف قهرمانی را تا حد بسیاری مشخص کند. ژاوی در این باره افزود:

    کورس قهرمانی لالیگا در خطر است و این بازی سرنوشت ساز خواهد بود. این یک بازی تماشایی و بسیار سریع خواهد بود. بازیکنان تیم ما می دانند که انتظار چه چیزی داشته باشند؛ این مسابقه در سراسر جهان پخش خواهد شد و با شور و تعصب زیادی برگزار می شود.

در پایان، ژاوی راجع به محرومیت نیمار هم گفت:

    در مسابقه ای مثل ال کلاسیکو، به گلزنان احتیاج دارید. لیونل مسی و لوئیز سوارز برای ما کلیدی خواهند بود، در حالیکه رئال مادرید هم روی کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل برای گلزنی حساب می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاوی: امیدوارم بارسلونا در ال کلاسیکو پیروز شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..