تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خونین اتوبوس در محور سبزوار-شاهرود + اسامی مصدومین

واژگونی خونین اتوبوس در محور سبزوار-شاهرود + اسامی مصدومین

وی ادامه داد: ۶ پایگاه زمینی در فواصل ۲۸ - ۷ به محل حادثه فراخوان شده که نخستین آمبولانس ۶ دقیقه پس از اعلام حادثه به محل حادثه رسید.

کولیوند افزود: در مجموع ۲۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان امداد سبزوار انتقال داده شدند، که ۴ نفر به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت نمودند.

سرپرست اورژانس کشور در خصوص آمار فوتی‌های این حادثه گفت: با احتساب ۷ فوتی در صحنه حادثه این تعداد به ۱۱ نفر افزایش یافته است، در ضمن ۲ مصدوم پس از درمان از بیمارستان ترخیص، ۲ نفر در بخش ICU و ۱۶ نفر نیز در بخش‌های تخصصی بیمارستان فوق بستری می‌باشند.

اسامی مصدومین بستری در بیمارستان امداد سبزوار به شرح زیر می‌باشد:


آرزو توکلی
بصیرت توکلی
امیدرضا یزدی
زهره بابایی
مهدی کریمی 
امید بیگی 
عباس طریقت 
عزت کریمی
کبری کریمی 
بتول شکرگزار
لیلا کریمی
مهدی شاهمحمدی
محمد حسین عربی
عصمت ابراهیمی 
خدیجه مرادی
مهدی طریقت
ادهم نورزایی (ICU)
و فرد مجهول الهویه (ICU)


مهدی شهسوار و محمد طریقت پس از درمان از بیمارستان مرخص گردیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خونین اتوبوس در محور سبزوار-شاهرود + اسامی مصدومین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..