تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

کد خبر: ۵۱۶۳۱۱

۶۵۵  بازدید

دوشنبه هفته گذشته، خبر درگذشت پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۷ سالگی را منتشر کردیم. امروز هم قصد داریم شما را با پیرترین انسان زنده دنیا در حال حاضر آشنا کنیم.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: دوشنبه هفته گذشته، خبر درگذشت پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۷ سالگی را منتشر کردیم. امروز هم قصد داریم شما را با پیرترین انسان زنده دنیا در حال حاضر آشنا کنیم.

در انتهای خبر هفته پیش نوشته بودیم که بر اساس گروه تحقیقاتی کهولت شناسی آمریکا، مسن ترین انسان زنده دنیا در حال حاضر یک خانم جامائیکایی به نام «ویلت براون» است که در تاریخ ۱۰ مارس ۱۹۰۰ متولد شده است.

با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

خانم براون در یکی از مصاحبه های خود در سال ۲۰۱۰، راز طول عمرش را تفکرات مذهبی اعلام کرده و گفته بود: «بر اساس آیات الهی، احترام به پدر و مادر باعث افزایش طول عمر انسان می شود.»

به استثنای گوشت خوک و گوشت مرغ، او هر غذایی که دوست داشته باشد، می خورد. با اینکه در حال حاضر در سن ۱۱۷ سالگی است اما هر روز صبح، رختخواب خود را مرتب و جمع می کند.

از جمله علاقه مندی های پیرترین انسان دنیا می توان به مطالعه کتاب و تایپ کردن اشاره کرد. او یک فرد مذهبی تمام عیار محسوب می شود و خودش هم گفته که به کلیسا رفتن علاقه زیادی دارد.

با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

در آخر یادآوری کنیم که خانم براون پس از فوت خانم «اما مورانا» در هفته گذشته، لقب پیرترین انسان زنده دنیا را دریافت کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..