تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مسئول پرسپولیسی درباره اتفاقی که برای هانی نوروزی افتاد!

روایت مسئول پرسپولیسی درباره اتفاقی که برای هانی نوروزی افتاد!

ورزش > لیگ برتر - مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید خانواده نوروزی چون دلخور شدند، باعث شدند هانی به جشن قهرمانی قرمزها نرسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده درباره هانی نوروزی در جشن قهرمانی می گوید: «خیلی شفاف درنامه ای که سازمان لیگ به ما زده بود، گفته شده بود تا زمانی که کاپ بالای دستان سید جلال حسینی می رود، هیچ فرد اضافه ای حق ورود به زمین را ندارد. بر همین اساس ما نمی توانستیم هانی جان را با خودمان ببریم. او در جایگاه ویژه بود و قرار شد بلافاصله بعد از آن مراسم بیاید که به نظرم خانواده محترم نوروزی انتظار داشتند در آن زمانی که جام بالای دست سید می رود، او روی سکو باشد اما این بر اساس اعلام فدراسیون عملی نبوده است.»

اگرچه فصل قبل، چند باری این اتفاق افتاده بود که شخص مدیر باشگاه پرسپولیس هانی را به زمین مسابقه برده بود یا حتی در همین بازی، بازیکنان، فرزندان شان را با خودشان به زمین بازی برده بودند.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مسئول پرسپولیسی درباره اتفاقی که برای هانی نوروزی افتاد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..