تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکه: یوونتوس بازی دفاعی را بلد است/ آنها شایسته حضور در فینال هستند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: یوونتوس تیم بزرگی است و در همه نقاط زمین از ما بهتر بود. آنها شایسته صعود بودند و برای شان بهترین ها را آرزو دارم. معتقدم یوونتوس می تواند عنوان قهرمانی را کسب کندو به آنها تبریک می گویم.

وی افزود: امشب موقعیت های زیادی خلق کردیم اما هرچه از بازی گذشت، کار برای مان سخت و سخت تر شد و در پایان شکست خوردیم.

پیکه ادامه داد: یوونتوس مثل تیم های ایتالیایی دفاع کردن را به خوبی می داند و با ارائه فوتبال خودش، موفق شد ما را متوقف کند، آنها در ارائه بازی دفاعی متخصص هستند.

مدافع بارسا در پایان درباره ال کلاسیکوی یکشنبه اظهار کرد: ما انسانیم و بی شک ناکامی امشب روی ما تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کاری کنیم که این تاثیر، حداقل باشد و به برنابئو خواهیم رفت تا پیروز شویم. کار دشواری است اما در سال های اخیر توانسته ایم رئال را در زمین خودش مغلوب کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکه: یوونتوس بازی دفاعی را بلد است/ آنها شایسته حضور در فینال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..