تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایین آوردن وزن با کمک سبزیجات

برخی سبزیجات به شما در کاهش وزنتان کمک زیادی میکنند اگر قصد لاغری و کاهش وزن دارید بهتر است به مصرف آن ها بیشتر دقت کنید و در برنامه غذایی تان از آن ها بیشتر استفاده کنید، کلم بروکلی ،قارچ و تربچه و لوبیا از این قبیل سبزیجات به شمار می روند که تاثیرات فراوانی بر چربی سوزی بدنتان خواهند گذاشت.

بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود.

در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان می‌کنیم:

کلم: ‌منبع بسیار خوبی از ویتامین C است و چون کم‌کالری است در رژیم غذایی استفاده می‌شود. کلم‌سبز زمانی که تازه پخته شده حاوی کمتر از یک گرم چربی است.

کلم بروکلی:‌ حاوی مقدار زیادی کلسیم تقریبا به اندازه یک لیوان شیر است. این گیاه منبع بسیار خوبی از آهن، فیبر و پتاسیم و برای بدن ضروری است.

لوبیا: ‌کربوهیدرات‌های خوبی دارد و جایگزین کربوهیدرات‌های بد می‌شود. این کربوهیدرات‌های بد شامل نشاسته است که چربی بدن را زیاد می‌کند.

قارچ: ‌ حاوی چربی، شکر یا نمک نیست. علاوه بر این یک منبع بسیار ارزشمند از فیبر در رژیم غذایی است. بهترین آنتی‌اکسیدان است که به سیری طولانی‌مدت کمک می‌کند.

تربچه: ‌ در کربوهیدرات‌های قابل هضم جای دارد و حاوی مقدار زیادی آب است.

منبع: جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایین آوردن وزن با کمک سبزیجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..