تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از 3 هزار طرح خودکفایی و اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در سال 95

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اجرای بیش از 3 هزار طرح خودکفایی و اشتغال برای مددجویان کمیته امدادمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه فراهم سازی امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطا وام در اولویت برنامه های کاری این نهاد است، در این راستا در سال 95 بیش از 3 هزار و 488 طرح اشتغال و خودکفایی در این نهاد برای مددجویان کمیته امداد انجام شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی بیش از 102 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد و حدود 255 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها تأمین اعتبار شده است، افزود: در سال 96 تلاش داریم که با افزایش همکاری‌ با بانک‌های عامل به تعداد بیشتری از مددجویان، تسهیلات اشتغال پرداخت شود. 

ولیئی اضافه کرد: وام های پرداختی مددجویی از منابع امداد و صندوق اشتغال محرومان تامین می شود که طبق قانون اقساط واریز شده به این صندوق به صورت وام بدون کارمزد به مددجویان پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: در سال 95 اين نهاد نسبت به معرفی یک هزار و 400 نفر از مددجويان جويای كار به مراكز  كاريابی و كارفرمايان متقاضی نيرو اقدام كرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از 3 هزار طرح خودکفایی و اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..