تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش انریکه به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان

در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و یوونتوس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لوئیس انریکه بعد از این دیدار گفت: یک نیمه خیلی بد در تورین باعث شد تا ما از لیگ قهرمانان حذف شویم. در نیمه اول بازی رفت برابر یوونتوس ضعیف ظاهر شدیم و همین عامل حذف ما بود. در این دیدار خیلی ریسک کردیم و 14 شوت سمت دروازه زدیم. هر دو تیم هجومی بودند ولی به هدف خودمان نرسیدیم.

او ادامه داد: نمی توانم یک کلمه برای توصیف عملکرد خودمان در این فصل لیگ قهرمانان پیدا کنم. به نظرم فقط در نیمه اول بازی رفت بد بودیم. امشب شبی بود که باید به آن افتخار کرد. من خوشحال هستم که عضوی از این تیم بزرگ و جاه طلب هستم. اکنون باید به رقابت های لیگ فکر کنیم چون بازی مهمی در پیش داریم که می تواند سرنوشت لیگ را تعیین کند. باید برای آن دیدار آماده شویم.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش انریکه به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..