تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن پیکر مامور کلانتری 18 آبادان از رودخانه بهمنشیر

سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی آبادان از پیدا شدن جسد گروهبان میثم میرزایی مامور وظیفه شناس کلانتری 18 آبادان در رودخانه بهمنشیر خبر داد.

پیکر مامور کلانتری 18 آبادان از رودخانه بهمنشیر خارج شد

مجید فرهانی پور گفت:عصر روز چهارشنبه جسد بی جان این مامور وظیفه شناس در چند کیلومتر پایین تر از محل حادثه توسط اهالی پیدا شد.
وی اظهار داشت:به محض اطلاع از وقوع حادثه گروه غواص آتش نشانی آبادان به همراه دو قایق موتوری به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه بدلیل جز و مد آب گروههای غواص آتش نشانی وگروههای غواص ارتش و نیروی دریابانی نتوانستند جسد را پیدا کنند.
شهید میثم میرزایی مامور کلانتری آبادان که عصر روز دوشنبه هنگام تعقیب یک قاچاقچی مواد مخدر در رودخانه بهمنشیر غرق و به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا جسد شهید میثم میرزایی ساعت هشت و 30 دقیقه صبح پنجشنبه از محل ستاد انتظامی شهرستان آبادان تا میدان طیب آبادان تشییع و آنجا به زادگاهش منتقل می شود.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن پیکر مامور کلانتری 18 آبادان از رودخانه بهمنشیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..