تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش هزینه های جامعه و مردم با صدور کارت ملی هوشمند/ صدور بیش از 5 هزار کارت هوشمند ملی در چابهار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عیسی مرادقلی با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند مثل همه اسناد هویتی مهمترین وظیفه را در شناسایی افراد دارد، اظهار کرد: وجود عکس و اثر انگشت الکترونیکی صاحب کارت، ثبت اطلاعات محرمانه با ضریب اطمینان بالا، شناسایی شخص، تصدیق هویت و امضای دیجیتال از مزایای کارت هوشمند ملی است.
 
وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی گامی به سوی جامعه پیشرفته در سطح جهانی است، افزود: کارت هوشمند ملی علاوه بر کاربردهای قبلی کارت ملی، کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی است.
 
مرادقلی بیان کرد: درسال گذشته در ثبت احوال شهرستان چابهار 5هزارو 637 شناسنامه بالای 15 سال به متقاضیان تحویل داده شده است.
 
وی ادامه داد: 30 هزارو367 کارت هوشمند ملی به ثبت رسیده است که 17 هزار و 118 کارت تحویل داده شده است.
 
رئیس ثبت احوال چابهار گفت: در حال حاضر واجدین شرایط بالای 15 سال می توانند از طریق پایگاه www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
 
مرادقلی افزود: کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود دولت الکترونیک مطرح می باشد و سطح جامعه اطلاعاتی و از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش هزینه های جامعه و مردم با صدور کارت ملی هوشمند/ صدور بیش از 5 هزار کارت هوشمند ملی در چابهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..