تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه ضدایرانی رئیس کمیته امور خارجی کنگره

کد خبر: ۵۱۶۶۵۵

۱۰۰  بازدید

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعاهای ایران هراسانه مقامات غربی را یک بار دیگر تکرار و از موضع دولت «دونالد ترامپ» در بازنگری در توافق هسته‌ای ایران حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: «مایکل مک‌کاول» رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا در بیانیه‌ای که در خصوص موضوع بازنگری توافق هسته‌ای ایران توسط دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر کرد، گفت: «من مدتها اعلام کرده‌ام که هرگونه توافق هسته‌ای که شامل لغو یا کاهش تحریم‌ها بدون پرداختن به موضوع حمایت ایران از تروریسم و آزمایش‌های موشکی این کشور شود، یک توافق شکست خورده است و ارزش همان کاغذی که بر روی آن نوشته شده را نیز ندارد».

وی ادامه داد: «رژیم ایران مستقیما مسئول حملات تروریستی است که به مرگ آمریکایی‌ها منجر شده است و تا به امروز به صدور تروریسم ایرانی از طریق حمایت از نائبان خود نظیر حماس و حزب‌الله لبنان ادامه داده است.»

رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا در ادامه گفت: «من اقدام دولت ترامپ در انجام بازنگری در خصوص توافق هسته‌ای ایران و همچنین ادامه لغو تحریم‌های ایران و سنجیدن منافع امنیت ملی آمریکا را ستایش می‌کنم. »

مک‌کاول افزود: «زمانی که این بازنگری به اتمام برسد، من مشتاقانه مایلم برای اتخاذ گام‌های بیشتر به منظور جلوگیری از به خطر افتادن آمریکا و کشورهای متحد آمریکا توسط این کشور حامی تروریسم با دولت آمریکا همکاری کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه ضدایرانی رئیس کمیته امور خارجی کنگره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..