تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالری‌هایی که در این هفته میزبان آثار هنرمندان هستند

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم. 

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. 

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از: 

نگارخانه شهر آوا:

گروهی از هنرمندان آثار خود را در این گالری عرضه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری شهر آوا از 31 فروردین تا 7 اردیبهشت ماه سال‌جاری مراجعه کنند.

گالری دستان + 2:

شقایق عرب و فریدون او آثاری خود را در این گالری تا 15 فروردین ماه سال‌جاری برپا است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دستان +2 مراجعه کنند.

گالری پردیس ملت:

دومین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی «ژُکال» جمعه 25 فروردین ماه در گالری پردیس ملت برپا می‌شود. از ميان 1219 اثر 503 شركت‌كننده از هنرمندان جوان دانشجو از سراسر دانشگاه‌های ایران تعداد 114 اثر به مرحله دوم اين جشنواره راه پیدا کرده است. پس از انتخاب نهايي، آثار منتخب براي شركت در نمايشگاه گروهي و رقابت براي آثار برگزيده جشنواره در گالري پرديس ملت به نمايش در مي‌آيند، این گالری تا 8 اردیبهشت ماه برپا است.

گالری دلگشا:

سارا رحمانیان آثار خود را در این گالری عرضه کرده است علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید تا 5 اردیبهشت ماه سال جاری به این گالری مراجعه کنند.

گالری هما:

مانی غلامی آثار خود را در این گالری تا 4 اردیبهشت ماه سال‌جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری هما مراجعه کنند.

گالری سیحون دو:

نمایشگاهی از آثار منصور نصرت نظامی تا 6 اردیبهشت ماه سال‌جاری در این گالری برپا است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سیحون دو مراجعه کنند.

گالری آران:

رقیه نجدی آثار خود را در این گالری تا 11 اردیبهشت ماه سال‌جاری برپا کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آران مراجعه کنند.

گالری بن:

آثار کریم نصر در این گالری تا 20 اردیبهشت ماه در این گالری برپا است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری بن مراجعه کنند.

گالری زیرزمین دستان:

نمایشگاه آثار فریدون آو تا 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری در این گالری برپا است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری زیرزمین دستان مراجعه کنند.

گالری 26:

آثار الهام قربانی شاه تا 5 اردیبهشت ماه سال‌جاری در این گالری برپا است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری 26 مراجعه کنند.

گالری سایه:

آثار فرزانه فرجی از یکم تا ششم اردیبهشت ماه سال‌جاری در این گالری عرضه می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

نگارخانه ماه:

آثار بهروز رستگار در این گالری از اول تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در این گالری عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالری‌هایی که در این هفته میزبان آثار هنرمندان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..