تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دختر گمشده» در نقش گزارشگر جنگ ظاهر می شود

به گزارش افکارنیوز،

زندگی ماری کالوین گزارشگر انگلیسی که جان خود را در حین خدمت از دست داد  توسط رزاموند پایک تصویر می‌شود.

این فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی متیو هاینمن کارگردان موفق آمریکایی ساخته می‌شود. او نامزدی امی، بفتا و اسکار را برای مستند «سرزمین کارتل» به دست آورد و برای همین فیلم جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره ساندنس ۲۰۱۵ کسب کرد. او یک جایزه نیز از انجمن کارگردانان آمریکا برای دستاوردهای کارگردانی در عرصه مستند کسب کرده است.

«تندر رود پیکچرز» تهیه فیلم را برعهده دارد.

ماری کالوین به عنوان یک روزنامه‌نگار در بخش‌های وسیعی از جهان از چچن تا سریلانکا به کار تهیه گزارش از مسایل جنگی پرداخته بود. وی سال ۲۰۰۱ در جریان خدمت یک چشمش را از دست داد. کالوین سال ۲۰۱۲ در جریان یک حمله موشکی به حمص در حالی که داشت از سوریه برای نشریه ساندی تایمز بریتانیا گزارش تهیه می‌کرد، کشته شد.

رزاموند پایک نامزدی اسکار را برای بازی در «دختر گمشده» دیوید فینچر کسب کرد و پس از آن روزهای پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت. بازی در فیلم «پادشاهی متحد» و تریلر «مردی با قلب آهنی» از جمله فیلم‌های او برای امسال است. او به تازگی بازی در فیلم «دشمنان» ساخته اسکات کوپر را در برابر کریستین بیل به پایان برده است.

تولید این فیلم از ماه اکتبر در بریتانیا و خاورمیانه شروع می شود.

آرش امل نویسنده فیلمنامه این فیلم با اقتباس از مقاله‌ای با عنوان «جنگ خصوصی ماری کالوین» است که توسط ماری برنار برای ونیتی‌فر نوشته شده بود.

این فیلم درام امتیاز نمایش خود را در جشنواره فیلم کن ارایه خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دختر گمشده» در نقش گزارشگر جنگ ظاهر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..