تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش روزافزون نرخ فقر کودکان در آلمان

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس نتایج بررسی موسسه تحقیقات اقتصادی و اجتماعی  (WSI) بنیاد "هانس بوکلر" که روز گذشته در دوسلدورف منتشر شده است، نرخ فقر کودکان در سال 2015 در مقایسه با سال قبل از آن با 0.7 درصد افزایش به 19.7 درصد رسیده است.

بر این اساس در مجموع در سال 2015 حدود 2.55 میلیون کودک در فقر زندگی کردند که برمن آلمان بالاترین سهم کودکان فقیر را در کل جمعیت خود داشته است. این افزایش کودکان فقیر عمدتا به دلیل هجوم کودکان مهاجر به این کشور است که اکثرا زیر خط فقر زندگی می کنند.

بر اساس این گزارش، خطر فقر در بین دختران و پسران با زمینه های مهاجرتی که در آلمان متولد شده اند تغییری نکرده است و در بین کودکان بدون زمینه مهاجرتی نرخ فقر کمی کاهش داشته است اما همچنان 13.5 درصد از این کودکان فقیر هستند.

محققان در این بررسی جدیدترین داده ها از ایالات مختلف آلمان مربوط به سال 2015 را مورد بررسی قرار داده اند.

بیشترین نرخ فقر کودکان با 34.2 درصد در برمن وجود داشته و بعد از آن برلین با 29.8 درصد نرخ فقر برای کودکان قرار می گیرد.

بر اساس این بررسی در سال های اخیر نرخ فقر کودکان به طور پیوسته افزایش پیدا کرده است. در این میان خانواده های با زمینه های مهاجرتی بیشتر در معرض خطر فقر قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش روزافزون نرخ فقر کودکان در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..