تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناتوانی آمریکا در انهدام موشک های کره شمالی

کد خبر: ۵۱۶۵۸۲

۱۶  بازدید

کارشناسان آمریکایی از احتمال ناتوانی سامانه دفاع ضد موشکی ایالات متحده در سرنگون کردن موشک‌های کره‌شمالی خبر دادند.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، کارشناسان نظامی آمریکایی اعلام کردند احتمال اینکه سامانه دفاع ضد موشکی این کشور توانایی سرنگون کردن موشک‌های کره‌شمالی را نداشته باشد، وجود دارد.

باوجود اینکه ارتش آمریکا سال‌ها است از توانایی سامانه دفاع ضد موشکی این کشور در خنثی سازی حمله‌های موشکی سخن می‌گوید، اما کارشناسان مستقل و دولتی در این رابطه ابراز تردید کردند.

سامانه‌های دفاع ضد موشکی آمریکا از سه موشک به ارتفاع ۹ متر برای خنثی سازی حمله‌های موشکی، استفاده می‌کند. آمریکا در حال حاضر ۳۶ سامانه دفاع ضد موشکی برای محافظت از خاک خود مستقر کرده است.

کارشناسان اعلام کردند باوجود آمار و ارقام قابل قبول سامانه‌های ضد موشکی آمریکا،‌ آنها هرگز در یک جنگ واقعی حضور نداشته و کارایی آنها ثابت نشده است.

سال گذشته «دفتر پاسخگویی دولت» اعلام کرد شرکت مسئول ساخت این سامانه‌ها، تاکنون آنها را در شرایط مشابه جنگ حقیقی آزمایش نکرده است.

لازم به ذکر است از ۹ آزمایش صورت گرفته از زمان استقرار سامانه دفاع ضد موشکی آمریکا در سال ۲۰۰۴، این سامانه در خنثی کردن ۶ حمله ناکام بوده است. این در حالی است که این نتیجه در رزمایش پیش‌بینی  و کنترل شده حاصل شده و شرایط جنگ واقعی بسیار دشوار‌تر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناتوانی آمریکا در انهدام موشک های کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..