تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان بدون محروم و مصدوم مقابل قلعه نویی

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تراکتورسازی تبریز دیدار می‌کند، برای انجام این بازی هیچ بازیکن محروم یا مصدومی ندارد و منصوریان می‌تواند از همه داشته‌هایش برای این بازی استفاده کند.

سرمربی تیم استقلال بعد از آخرین تمرین تیمش قبل از این بازی که ظهر امروز در تهران انجام می‌شود، از بین همه بازیکنانی که در اختیار دارد نام ۱۸ بازیکن مد نظرش برای حضور در این دیدار را اعلام خواهد کرد. همچنین مهدی رحمتی که صحبتهای زیادی برای سفر کردنش به تبریز مطرح بود، این تیم را مقابل تراکتورسازی همراهی می کند.

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۱۷:۴۵ فردا پنجشنبه در تبریز برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان بدون محروم و مصدوم مقابل قلعه نویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..