تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد ستودنی نوجوانان هوگوپوش ایران در آسیا/ 4مدال طلا و نقره در روز نخست

نهمين دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسيا؛

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 42-، 44- و 63- کیلوگرم در گروه دختران برگزار شد که امیر ولی‌پور (وزن 45- کیلوگرم)، حمیدرضا صدری (وزن 48- کیلوگرم)، مبینا نژاد کته‌سری (وزن 42- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (وزن 44- کیلوگرم) و زهرا شجاعی (وزن 63- گیلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان بودند.

مبینا نژاد کته سری و زهرا شجاعی راد موفق شدند دو مدال طلا را به نام ایران ثبت نمایند، مهلا مومن‌زاده و حمیدرضا صدری نیز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند. اما امیر ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است؛ فردا (پنج شنبه) و در دومین روز این مسابقات، تكواندوكاران اوزان 46-، 49- و 52- كیلوگرم دختران و 51-، 55- ، 68-، و 73- كیلوگرم پسران برروی شیاپ چانگ می‌روند كه زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی در گروه دختران و حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری و محمد حسین یزدانی در گروه پسران نمایندگان كشورمان هستند که به مصاف رقیبانشان می‌روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد ستودنی نوجوانان هوگوپوش ایران در آسیا/ 4مدال طلا و نقره در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..