تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروین: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد

پروین: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد

ورزش > لیگ برتر - ایسنا نوشت: علی پروین ابراز امیدواری کرد که موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد.

 علی پروین که پس از سال‌ها برای جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، با تبریک به هواداران پرسپولیس بابت این قهرمانی گفت: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد و کسب جام قهرمانی را هم به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان که کلید صعود پرسپولیس به مرحله بعد این مسابقه‌ها است گفت: بازی بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است. امیدوارم پرسپولیس از این تیم گل نخورد و بتواند دروازه آن‌ها را باز کند.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروین: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..