تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه دردناک هانی نوروزی از پرسپولیسی‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش را در ورزشگاه آزادی جشن گرفت، اما نکته قابل تامل در جشن قهرمانی سرخپوشان این بود که مسئولین اجازه ورود پدر و پسر هادی نوروزی، کاپیتان فقید این تیم به داخل زمین را ندادند.

برخورد عجیب با هانی نوروزی در روز جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش‌های زیادی داشت، برخی گفتند: "پرسپولیسی‌ها هادی را فراموش کردند"، هانی نوروزی نیز با انتشار عکسی از مزار پدرش ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس، نوشت: "بابایی امشب هرکی بابا داشت اونجا بود، مبارکتون باشه این جام قهرمانی. در ضمن به مردم دروغ نگید!"

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه دردناک هانی نوروزی از پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..