تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین روند بررسی صلاحیت ها از زبان سخنگوی شورای نگهبان

به گزارش افکارنیوز،

 عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت:  شورای نگهبان امروز هم در دو نوبت صبح و عصر کار بررسی داوطلبان ریاست جمهوری را ادامه داد اما با توجه به تعداد زیاد داوطلبان بررسی های بیشتری نیاز است.

وی در ادامه گفت:قرار شد فردا نیز جلسه ای داشته باشیم اگر موفق شویم در جلسه فردا به جمع بندی نهایی برسیم نتایج را اعلام خواهیم کرد در غیر این صورت 5 روز دیگر بررسی صلاحیت داوطلبان تمدید خواهد شد تا بتوانیم به بررسی بهتر صلاحیت داوطلبان برسیم.

کدخدایی با بیان اینکه در جلسه امروز نیز مستندات پرونده های داوطلبان مطرح شد ، افزود: اعضای شورای نگهبان نظرات خود را نسبت به افراد اعلام  می کردند و با توجه به حساسیت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان قرار شد فردا جلسه فوق العاده ای داشته باشیم و اگر به نتیجه برسیم اعلام می کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: الزامی نیست که در بازه تمدید شده سقف 5 روز را بررسی کنیم ممکن است زودتر به نتیجه برسیم.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ گمانه زنی صحت ندارد و قویا تکذیب می شود و اخبار رسمی شورای نگهبان از طریق سخنگو یا روابط عمومی شورای نگهبان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین روند بررسی صلاحیت ها از زبان سخنگوی شورای نگهبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..