تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ايران پرچمدار اسلام ناب محمدی است/ گسترش فرهنگ قرآنی راه رسیدن به توسعه است

گسترش فرهنگ قرآنی راه رسیدن به توسعه است/ ايران پرچمدار اسلام ناب محمدی استبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد رضا صالحی اميری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشيه افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسعه و ترويج فرهنگ قرآنی است. جمهوری اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی، توسعه و ترویج قرآن است.


وی ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی، برنامه‌های متنوعی در حوزه قرآن و دين برگزار شده و قاریانی از کشورهای جهان در مسابقات قرآن كريم حضور داشتند. 


وزير ارشاد تاكيد كرد: همه ما باور داریم گسترش فرهنگ قرآنی راه رسیدن به قله‌های توسعه است. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به قرآن متصل شویم. برای رسیدن به قله فرهنگ باید در مسیر قرآن حرکت کنیم و قرآن راه نجات فرهنگ، کشور و جامعه است.


وی بيان كرد: سازمان اوقاف و امور خیریه، همچنین معاونت قرآنی که دو هزار و پانصد موسسه را تحت پوشش دارد؛ از جمله نهادهايی هستند در امر ترويج فرهنگ دينی و قرآنی تلاش می‌‌كنند.


صالحی اميری تصريح كرد: یکی از عناصر و شاخص‌های اصلی برای عمومیت و بقای جامعه اسلامی پیروی از شعار «یک کتاب، یک امت» است. ما باور داریم، مسیر حرکت جهان اسلام قرآن است. ما راهی جز قرآن برای وحدت جهان اسلام  نمی‌شناسیم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نقش فرهنگ در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با دستور رئیس جمهور برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حال تکمیل است. ما از پنجم فروردين اولین جلسات را به تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی اختصاص داده‌ایم. ما باور داریم که اقتصاد مقاومتی، راه نجات اقتصاد کشور است و وزارت ارشاد، می‌تواند بسترساز ایجاد گفتمان برای اقتصاد مقاومتی باشد.

 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ايران پرچمدار اسلام ناب محمدی است/ گسترش فرهنگ قرآنی راه رسیدن به توسعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..