تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخانه دوربین کار گذاشتم پسرعمویم و زنم را در شرایط کثیفی دیدم و....

ساعت 24-یک پسر که در غیاب پسرعمویش با همسر وی رابطه داشت در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه شد.

صبح دیروز یک پسر شهرستانی که در غیاب پسرعمویش همسر وی را آزار داده بود در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه شد.

زمستان سال 95 مرد جوانی به نام حسین به پلیس Police آگاهی رفت و با ارائه یک فیلم دوربین مخفی از پسر عمویش شکایت کرد.

وی گفت: پسر عموی 30 ساله ام به نام شاپور در شهرستان محل زندگی اش بی کار بود. به همین خاطر 2سال قبل و برای پیدا کردن کار به تهران آمد و قرار شد مدتی را در خانه من و همسرم ساکن شود.شاپور اما بعد از پیدا کردن شغل مناسب در تهران خانه مان را ترک نکرد. او عصرها زودتر از من از محل کارش به خانه می آمد و با همسرم رابطه صمیمانه ای داشت. مدتی بود به رابطه او با همسرم مشکوک شده بودم به همین خاطر مخفیانه در خانه ام دوربین کار گذاشتم و از رابطه پنهانی او و همسرم فیلم تهیه کردم.

تجاوز بود نه رابطه!

به دنبال شکایت این مرد و بررسی فیلم سیاه شاپور بازداشت ولی منکر رابطه پنهانی با همسر پسر عمویش شد. همسر حسین در بازجویی ها گفت: یک روز که پسرعموی همسرم زودتر از او به خانه آمده بودبه من تجاوز کرد و از من فیلم گرفت. او در مدت 2 سال با تهدید مجبورم می کرد تا به خواسته اش تن بدهم . او می گفت اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می کند و آبرویم را می برد.

با افشای این ماجرا شاپور دیروز پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد تا قضات دادگاه برای وی حکم صادر کنند.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخانه دوربین کار گذاشتم پسرعمویم و زنم را در شرایط کثیفی دیدم و....»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..