تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که ترامپ به خاطر ملانیا او را ترک کرد +تصویر

دختری که ترامپ به خاطر ملانیا او را ترک کرد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده و سومین همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست. ملانیا که در حال حاضر 46 سال دارد ترامپ را اولین بار در سال 1998 در یک مهمانی هفتگی مُد در نیویورک سیتی ملاقات کرد. ترامپ که در طول کمپین‌های تبلیغاتی رسوایی اخلاقی‌اش افشا شد، در آن زمان 52 ساله بود و به همراه دختری به نام سلینا میدلفارت در این مهمانی شرکت کرده بود. سلینا دختر یک تاجر موفق نروژی بود که کمپانی AS را اداره می‌کرد. سلینا در مجموع از لحاظ مالی شرایط خوبی داشت تا توجه ترامپ را جلب کند اما در آن مهمانی همه چیز به هم خورد.

او در مصاحبه با مجله People اینطور گفته است: "وقتی در آن مهمانی ملانیا را دیدم پرسیدم او کیست؟ به نظرم مدل بسیار موفقی بود. سعی کردم شماره او را بگیرم اما او امتناع کرد". در هر حال آنها یک روز با یکدیگر ملاقات کردند؛ ملاقاتی که اکنون قسمتی از تاریخ آمریکا را می‌سازد. اما سلنا میدلفارت نیز اکنون اوضاع بدی ندارد. او حالا 44 سال دارد و به همراه همسرش که یک غول اقتصادی محسوب می‌شود در لندن زندگی می‌کند. اولین فرزند او در سال 2011 به دنیا آمد.

  

دختری که ترامپ به خاطر ملانیا او را ترک کرد +تصویر  دختری که ترامپ به خاطر ملانیا او را ترک کرد +تصویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که ترامپ به خاطر ملانیا او را ترک کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..