تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت پارلمان انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام

کد خبر: ۵۱۶۴۳۳

۹۰  بازدید

پارلمان انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام به پیشنهاد نخست وزیر این کشور موافقت کرد.

خبرگزاری ایسنا: پارلمان انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام به پیشنهاد نخست وزیر این کشور موافقت کرد.

به نقل از شبکه اسکای نیوز، مجلس عوام انگلیس با اکثریت قاطع برگزاری انتخابات زودهنگام این کشور را تصویب کرد.

ترزا می نخست وزیر انگلیس اخیرا پیشنهاد برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور را برای تاریخ هشت ژوئن مطرح کرد.

پیش از این رای‌گیری ترزا می، نخست وزیر انگلیس در سخنانی از تصمیمش برای برگزاری این انتخابات زودهنگام دفاع کرده و گفت، این کار باعث تقویت دست دولت این کشور در مذاکرات مربوط به بریگزیت می شود.

او با رد انتقادهایی که از این تصمیمش از سوی دیگر سیاستمداران انگلیسی مطرح شد گفت: اگر قرار باشد در زمانی با اتحادیه اروپا بر سر بریگزیت مذاکره کند که بخواهد یک انتخابات سراسری برگزار کند اروپایی ها آن را نشانه ضعف ما خواهند دانست و از این فرصت برای تحت فشار قرار دادن ما استفاده خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت پارلمان انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..