تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و پدیده

کد خبر: ۵۱۶۴۲۴

۶۱۳  بازدید

خبرگزاری تسنیم: دیدار پرسپولیس و پدیده خراسان در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 پرسپولیس و پدیده در اولین دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 17:50 امروز (چهارشنبه) و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، سامان نریمان‌جهان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، هارویان، محمد حسین مرادمند، رضا ناصحی، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، اکبر ایمانی، حسین مهربان، میلاد کمدانی، معین عباسیان و حسین زامهران.

دقیقه یک: پاس محمد انصاری به علیرضا بیرانوند، خروج این دروازه‌بان را به دنبال نداشت تا زامهران از این اشتباه استفاده کند و پس از دریبل دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه باز کردن دروازه این تیم بود. سیدجلال حسینی در آستانه ورود توپ به دروازه، موفق شد با یک تکل بلند مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه 5: وحید امیری در یک موقعیت نصفه و نیمه ارسالی روی دروازه پدیده داشت که پیش از استفاده مهدی طارمی از این توپ، روشنگر موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 8:‌ رضا ناصحی در محوطه جریمه پرسپولیس و پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد که ضربه او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 17: مهدی طارمی پس از ورود به محوطه جریمه پدیده و تک به تک شدن با روشنگر، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند تا موقعیت گلزنی پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 20: مهدی طارمی پاس خوبی که پشت مدافعان پدیده دریافت کرده بود را به راحتی از دست داد و نتوانست از موقعیت تک به تک بهره‌ای ببرد.

دقیقه 24: حسین ماهینی ارسال خوبی روی دروازه پدیده داشت که سروش رفیعی قصد داشت توپ را با ضربه سر به سمت دروازه این تیم بزند، اما طارمی با ضربه قیچی برگردان هم این موقعیت را از دست داد و هم به صورت رفیعی زد.

دقیقه 33: سامان نریمان‌جهان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 45: مهدی طارمی پس از کار تیمی بازیکنان پرسپولیس بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار هم شوت او از بالای دروازه راهی اوت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و پدیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..