تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوى كاپيتان با مدافع استقلال

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی و سفر به تبریز ظهر امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

تمرین امروز آبی‌پوشان با تمامی نفرات زیر نظر کادر فنی صورت گرفت و صحنه‌های جالبی در آن رقم خورد.
 
در یک صحنه جابر انصاری برای پریدن به سمت توپ با برزای به هوا رفت که شوخی‌های این دو نفر به شکل رزمی‌کاران جالب توجه بود.
 

مهدی رحمتی برای دقایقی با هرائر مگویان مدافع ارمنی آبی‌پوشان به صحبت پرداخت.

گفتگوى كاپيتان با مدافع استقلال   

در حاشیه تمرین امروز یعقوب کریمی روی یک صحنه از ناحیه مچ پا احساس درد کرد اما وی مشکلی نداشت و به تمرین ادامه داد و در نهایت استقلال را در سفر به تبریز همراهی کرد.

گفتگوى كاپيتان با مدافع استقلال   
کاروان تیم استقلال دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد و آبی‌پوشان در هتل کایا مستقر خواهند شد.
 
انتهاى پيام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوى كاپيتان با مدافع استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..