تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوش وزنه برداری کشورمان: هدفم حضور پرقدرت در مسابقات جهانی است

ملی پوش وزنه برداری کشورمان: هدفم حضور پرقدرت در مسابقات جهانی استسید ایوب موسوی ملی پوش دسته 94 کیلوگرم تیم وزنه برداری کشورمان در خصوص تمرینات تیم ملی  بزرگسالان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در عشق آباد ترکمنستان به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، تمرینات خیلی خوبی  را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سپری می کنند. حتی با این کمبودهای مالی که وزنه برداری با آن دست و پنجه نرم می کند، فدراسیون وزنه برداری حمایت لازم را برای برگزاری اردوها انجام می دهد.


وزنه بردار آبادانی تیم ملی بزرگسالان در خصوص وضعیت آمادگی خود برای حضور در مسابقات آسیایی، تاکید کرد: از هر لحاظ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، آماده هستم و هیچ مصدومیتی ندارم. هدفم این است تا با عملکرد مناسب خود در این مسابقات، نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم تا در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران در رقابت های جهانی2017 آمریکا باشم.


وی در خصوص شناخت از حریفانش در رقابت های آسیایی، گفت: حریفان خوبی از چین و قزاقستان در دسته 94 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا دارم. سال قبل در وزن85 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، به مقام دوم رسیدم. ولی امسال سعی دارم با رکوردهای که در تمرینات تیم ملی، بارها به ثبت رساندم، به مدال طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوش وزنه برداری کشورمان: هدفم حضور پرقدرت در مسابقات جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..