تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجعلی: پرسپولیس خانه پروین است

کد خبر: ۵۱۶۴۰۴

۶۲  بازدید

کاپیتان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه حضور پروین برای بازیکنان و هواداران افتخار است، گفت: پرسپولیس خانه علی پروین است و او برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه حضور پروین برای بازیکنان و هواداران افتخار است، گفت: پرسپولیس خانه علی پروین است و او برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

محمد پنجعلی در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم گفت: خوشحالم که بعد از سالها پرسپولیس توانست به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند. این تیم فصل گذشته هم به خاطر تفاضل گل جام را بالای سر نبرد اما در این فصل بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشت و با اقتدار قهرمان شد.

وی تاکید کرد: من اول فصل بارها گفتم که پرسپولیس با این روند و بازیهای خوبی که از خود به نمایش می گذارد می تواند در پایان فصل جام را بالای سر برده و به قهرمانی برسد.

وی در خصوص حضور علی پروین در ورزشگاه گفت: پرسپولیس خانه پروین و دیگر بزرگان این تیم است. علی پروین سالها برای پرسپولیس چه عنوان بازیکن و چه مربی زحمات زیادی کشید. وی در ورزشگاه افتخاری بزرگ برای بازیکنان و کادر فنی این می باشد.

پنجعلی در خصوص اختلافات این روزهای علی کریمی و دایی نیز افزود: متاسفم که می شنوم و می خوانم که این دو بزرگ پرسپولیس با یکدیگر اختلاف دارند و بعضی ها نیز به آن دامن زده و آن را بزرگتر جلوه می دهند. مشکل این دو قابل حل است و ما تلاش می کنیم که هر چه زودتر اختلاف این دو به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجعلی: پرسپولیس خانه پروین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..