تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور افتخار بازیکنان پرسپولیس و تشویق کاپیتان

کد خبر: ۵۱۶۴۰۳

۸۹  بازدید

خبرگزاری تسنیم: دیدار پرسپولیس - پدیده خراسان در حالی از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که تا ساعت 17:15 بیش از 75 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی و بعد از آن برگزاری جشن قهرمانی تیم محبوب‌شان هستند.

* ساعت 17 سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اجرا شد.

* بیرانوند 10 دقیقه زودتر از دیگر بازیکنان پرسپولیس و همراه پسرش برای گرم کردن بدن خود به زمین آمد و توسط هواداران تشویق شد.

* هواداران استقبال خیلی گرمی از بازیکنان کرده و آنها را با شعار «قهرمان بیا اینجا» تشویق کردند.

* از ساعت 16:45، مراسم‌های مختلفی توسط سازمان لیگ در ورزشگاه اجرا می‌شود.

* پروین، شاهرودی، پنجعلی و حبیب کاشانی در کنار تماشاگران مستقر شدند تا نظاره‌گر بازی شوند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از ورود به زمین دور افتخار زده و به هواداران خوش‌آمد گفتند. بازیکنان پرسپولیس با لباس سفید، در ورزشگاه دور افتخار زدند. آنها همچنین به جانبازانی که در کنار زمین حضور داشتند، ادای احترام کردند.

* هواداران تک تک بازیکنان را نام برده و تشویق کردند.

* هواداران با تشویق زنده یاد هادی نوروزی خاطره او را زنده کردند.

* سکوهای ورزشگاه هنوز برای تقریباً دو هزار نفر جا دارد و تا دقایقی دیگر پر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور افتخار بازیکنان پرسپولیس و تشویق کاپیتان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..