تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا برگزار می‌شود

به گزارش روز سه شنبه فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی پهلوانی در حال حاضر زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی به عنوان یک فدراسیون المپیکی و فدراسیون تحت نظر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) فعالیت می‌کند.
در همین راستا، رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا، برای نخستین بار زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی و همزمان با مسابقات اروپایی روز 10 اردیبهشت ماه با حضور 15 کشور و در وزن های 80، 90، 100 و به اضافه یکصد کیلوگرم در شهر «نویساد» صربستان برگزار می‌شود.
همچنین دو کلینیک تشریح قوانین داوری و نحوه برگزاری مسابقات در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه در مورد کشتی پهلوانی در صربستان برگزار خواهد شد.
مجمع عمومی فدراسیون بین المللی تازه تاسیس کشتی پهلوانی آبان ماه سال 95 در کشور بلاروس برگزار که علیرضا حیدری به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
«پتر باخچا» از مجارستان و «الدار کورتانیدزه» از مجارستان نایب رئیس و «سلطانعلی ترخاق» دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شدند.
نخستین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی نیز زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی، با حضور نزدیک به 45 کشور دنیا، آبان سال گذشته در شهر مینسک پایتخت کشور بلاروس برگزار شد که تیم ملی ایران قهرمان شد.
در این پیکارها کشتی گیرانی از کشورهای روسیه، بلاروس، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، بلغارستان، استونی، مولداوی، آلمان، هلند، یونان، فرانسه، پاکستان، اندونزی، لیتوانی و ... حضور داشتند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1379
تنظیم: رضا رمضانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..