تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله نوری همدانی:همه باید به قانون پایبند باشند

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز چهارشنبه در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بیان کرد: امام راحل در صحیفه نور بیان فرمودند، کسی که در برابرنظر شورای نگهبان اعتراض کند گناه کرده و مفسد فی الارض است.
وی افزود: این مساله تنها مخصوص ایران نیست، بلکه در بسیاری از کشورها نهادی وظیفه رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را برعهده دارد که این کار در ایران بر اساس قانون اساسی برعهده شورای نگهبان است.
وی با اشاره به این که دوست داشتن پول و مقام باعث می شود انسان به قانون متعهد نباشد، گفت: فردی که نخواهد به تصمیم شورای نگهبان احترام گذارد باید برابر قانون مجازات شود چرا که کار او موجب چند دستگی در کشور می شود.
آیت الله نوری همدانی گفت: ریشه بسیاری از اختلاف ها در طول تاریخ جهان اسلام، تمکین نکردن افراد صاحب نفوذ به قانون بوده است و این همه طاغوت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به خاطر تن ندادن به قانون، گردن کشی در برابر آن و خارج شدن از حریم تقوا، به وجود آمده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود
7405/ 6133 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله نوری همدانی:همه باید به قانون پایبند باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..