تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان سرخ‌ پوش پشت درهای آزادی

کد خبر: ۵۱۶۳۶۲

۶۴۷  بازدید

از ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و پدیده جلوگیری شد.

آی اسپورت نوشت: از ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و پدیده جلوگیری شد.

هر چقدر جلوی‌شان بایستیم، هر چقدر اجازه ورود به ورزشگاه را ندهیم، هر چقدر از دویدن در مسابقات منع‌شان کنیم، ولی وقتی پای عشق در میان باشد، چیزی جلودارشان نیست. در روز بالا بردن جام توسط پرسپولیسی‌ها، نیمی از ایران عزادارند. منظور نه به استقلالی‌هاست و نه تراکتوری‌ها. منظور به دختران سرزمینی است که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. رویای جام پرسپولیس برای‌شان محقق شد ولی رویای تماشای این صحنه‌ها نه.

شاید از کودکی خیلی از شب‌ها را در خواب و خیال به سر می‌بردند. آرزوی این که باری دیگر پرسپولیس قهرمان شود. ولی حالا حس می‌کنند که خیلی هم رویای شیرینی نبود. لااقل تلخی‌اش بیشتر از شیرینی‌اش است. این که نمی‌توانند زمان تحقق این رویا، آن را تماشا کنند.

با این حال بانوان پرسپولیسی دست از تلاش بر نمی‌دارند. بیرون ورزشگاه پر است از دخترهای سرخ‌پوش. خانم‌هایی که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند، ولی برای لذت بردن از طرفداری پرسپولیس، تا پشت درهای ورودی می‌آیند و همراه با بقیه تماشاگرها، شعار می‌دهند و هیجانشان را خالی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان سرخ‌ پوش پشت درهای آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..