تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک 6 ساله کوچکترین جلاد داعش شد +فیلم

داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروهک تروریستی داعش به‌تازگی فیلمی منتشر کرده که در آن لحظه سر بریدن دو زندانی سوری را به تصویر کشیده است. در این ویدئوی کوتاه کودک خردسال 6 ساله‌ای در حالی که دو خنجر به دست دارد رو به دوربین حرف‌هایی می‎زند. او جمله‌ای را به حضرت رسول (ص) نسبت می‌دهد و به نقل از ایشان می‌گوید: "کافر و قاتل او هرگز یکدیگر را در جهنم ملاقات نمی‌کنند". سپس جلادان داعشی از مقابل او عبور می‌کنند و خنجرها را از دست او می‌گیرند و به سمت قتلگاه می‌روند. ویدئو مشخص نمی‌کند که جرم این دو زندانی چیست.

این اولین بار نیست که این گروهک از کودکان در ویدئوهای تبلیغاتی‌اش سوءاستفاده می‌کند. پیش از این نیز داعش چندین بار در ویدئوهای مختلفی کودکان را در حال آموزش دیدن و انجام عملیات تروریستی نشان داده بود.

  

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک 6 ساله کوچکترین جلاد داعش شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..