تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات اقتصادی بيانات رهبر انقلاب؛ دنبال مارک خارجی ندوید

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز سال ۱۳۹۶ با حضور در حرم مطهر رضوی درباره‌ی دو محور اصلی اقتصاد و  انتخابات به سخنرانی پرداختند و به نکات مهم و متعددی اشاره کردند. با توجه به فراوانی نکات، محورها و مثال‌های مطرح‌ شده در این سخنرانی، صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان سرفصل‌های اقتصادی بیانات رهبر انقلاب را به‌ صورت خلاصه بازنشر کرد.

صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری نوشت:

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: "مصرف‌کننده‌ی ایرانی برای آن چیزهایی که در داخل تولید می شود، ارجحیّت قائل باشد و دنبال اسم خارجی و مارک خارجی و نام خارجی ندوند." ۱۳۹۶/۱/۱
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت نام‌گذاری سال ۱۳۹۶ به‌ عنوان سال "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" پوستر "دنبال مارک خارجی ندوید" را براساس این بخش از بیانات نوروزی رهبر انقلاب منتشر می‌کند."

نکات اقتصادی بيانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات اقتصادی بيانات رهبر انقلاب؛ دنبال مارک خارجی ندوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..