تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض بیمه شدگان روستایی درکرمان به اعتبار اندک دفترچه‌ها/ ویزیت متخصص، به نرخ آزاد محاسبه می‌شود

اعتراض بیمه شدگان روستایی درکرمان به اعتبار اندک دفترچه‌ها/ ویزیت متخصص، به نرخ آزاد محاسبه می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - یک بیمه شده روستایی از استان کرمان کامنت گذاشته که دفترچه بیمه او اعتبار اندکی در بیمارستان حضرت قائم(عج) شهر بردسیر دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعتبار اندک دفترچه بیمه روستایی در استان کرمان، باعث اعتراض برخی شهروندان شده. یکی از بیمه شدگان روستایی شهرستان بردسیر به نام محمد که دارای دفترچه بیمه است در این باره نوشته: سلام عرض می کنم خدمت شما عزیزان من چندساله ازشهرستان به روستا رفتم وبیمه روستایی گرفتم دراستان کرمان شهرستان بردسیر بیمارستان روستايیان را ازساعت 8شب به بعد پذیرش می کنند درغیراینصورت باید همه هزینه ها آزاد حساب بشه اگه یک روستایی در روزنیازبه بستری داشته باشه هزینه پرداخت نداشته باشه تکلیف چیه؟ کجای این بیمه روستایی سود برای بیچارگانی داره که فقط سکوت کردن ونمیتونن جایی حرفشون بزنن ویزیت متخصصان هم آزاد حساب میشه؟ توروخدا یک کم دفترچه روستایی رو بیشتر بهش اهمیت بدید. کجای این دفترچه خدمت به افراد بی بضاعته؟ خواهشا اگر مسولی میخواد لطف کنه بیمه روستایی رو اعتبار بده ممنون میشیم.
در موضوع را با مسئول پذیرش بیمارستان حضرت قائم(عج) بردسیر در میان گذاشتیم. او در پاسخ گفت: منع یا محدودیت زمانی برای پذیرش بیماران دارای بیمه روستایی در طول شبانه روز وجود ندارد. هر زمان که پزشک تشخیص داد بیماران بیمه شده روستایی باید بستری شوند، پذیرش انجام می شود، ولی طبق بخشنامه ای که به ما شده، ویزیت متخصص، به صورت آزاد محاسبه می شود و دفترچه بیمه روستایی برای این خدمت درمانی، پذیرفته نیست.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض بیمه شدگان روستایی درکرمان به اعتبار اندک دفترچه‌ها/ ویزیت متخصص، به نرخ آزاد محاسبه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..